Wprowadzenie.

Jest to blog poświęcony mojej twórczości związanej z fantastyką. Planuję umieścić tu różne opowiadania, zarówno krótsze, jak i te dłuższe. Jednakże zmagam się z pewnym problemem technicznym, a mianowicie próbuję tak ułożyć szatę graficzną i menu, żeby był łatwy i przejrzysty dostęp do wszystkich opowiadań i ich rozdziałów. Jak rozgryzę ten problem, zacznę regularnie publikować moje opowiadania. Dodam, że kilka jest już rozpoczętych. Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja twórczość i będziecie zaglądać tu częściej, jak i udzielać mi porad pisarskich. Nie pisałam od kilku lat, więc potrzebuję troszkę czasu, żeby wrócić do mojego swobodnego stylu pisania. Proszę o cierpliwość.

Skomentuj

