O autorce oraz o blogu słów kilka.

Blog jest prowadzony przez prawie 22-letnią studentkę prawa z ogromnym zamiłowaniem do świata fantastyki. Moje zainteresowanie fantastyką ukazywało się już w podstawówce, ale dopiero w gimnazjum zaczęłam oglądać regularnie anime i czytać mangi. Dla wyjaśnienia, to takie jakby japońskie kreskówki i komiksy. To pobudziło moją wyobraźnię do rozpoczęcia tworzenia własnych światów fantastycznych i pisania na blogach. Swoje umiejętności pisarskie szlifowałam poprzez czytanie wielu wspaniałych książek fantasy, mając marzenie, że kiedyś to moją książkę bedą czytać inni. Na przełomie prawie 5 lat napisałam wiele opowiadań, bardziej lub mniej oryginalnych, czasem opieranych na wykreowanych przez autorów mang i anime światach. Tym razem jednak wszystkie opowiadania będą tylko i wyłącznie moimi wymysłami. Moimi światami, które kreuję w mojej głowie. Fakt faktem, przez kilka lat nie pisałam w ogóle, więc moje umiejętności pisarskie trochę podupadły, lecz mam nadzieję wrócić szybko do formy. Stąd nazwa bloga – Phoenix’s Moon. Ja jako Feniks powstający z popiołów, rozpoczynam moją twórczość na nowo; księżyc natomiast jest symbolem tajemnicy i ciemności jaką moje światy przedstawiają.

Jedna uwaga do wpisu “O autorce oraz o blogu słów kilka.

Skomentuj

